Eesti õpilaste muljed Tallinna konverentsist

 

Ma jäin nädalaga väga rahule. Eriti meeldisid mulle tegevused, kus saime ringi liikuda. Arvan, et koolitoidu asemel oleks võinud kuskil mujal süüa, sest minu arusaama järgi enamustele välismaalastele toit ei meeldinud. Aitäh toreda elamuse eest!

Loreta

 

Projektist siis nii palju, et meeldis see mulle väga. Minu tüdruk, kes ööbis minu juures, oli väga tore. Välismaalastega oli suhtlemine huvitav. Alguses ei saa algama, pärast ei saa pidama. Soovinud oleks ma seda, et projekt oleks kestnud kauem, umbes 2-3 nädalat.

Jõudsime näidata nii vähe tegelikult Eestist. Oleks võinud käia teistes linnades. Loomulikult oli minu tüdrukul šokk see, et meil on nii palju puid ja metsa. Tema arvates oli iga teerada mis läbib mingeid puid mets. Meeldis talle väga Eesti toit. Sai ta ära proovida erinevaid morsse, seeni ja sõi ka kiluvõileiba. Ainuke veider asi oli see, et vabaõhumuuseumis ei pakutud päris ehtsat Eesti toitu. Oli ta ka vaimutuses meie ühistranspordist. Ütles ta mulle, et Portugalis tulevad neil bussid umbes iga 30 minuti või 2 tunni tagant mis ajas mind segadusse. Loomulikult sai ka teistega suhelda. Ma ei tea, miks neile Eesti ja Tallinn meeldisid,  ega mina sellest vist aru ka kunagi ei saa kuna Eesti ja Tallinn on minu kodu. Vaimustunud olid kõik portugallased ja hispaanlased sellest, et meil köetakse koolis, ega jah, seal Portugali koolis oli külmem sees kui väljas õues. Jah kui peaks mu elus veel tekkima võimalus välismaale minna ja kedagi hostima, võtan ma selle pakkumise väga kiiresti vastu.

Jaren

 

 

Tallinna Erasmuse nädal oli vaga tore. Üldse kogu Erasmuse projekt on olnud väga huvitav ja igatpidi meeldiv. Tore oli see, et mitte ainult välismaalased, vaid ka meie ise saime Tallinna kohta palju teada ja kõik inimesed, kellega tutvusime, olid väga seltskondlikud ja toredad.

Greta

 

Tallinna konverents oli väga huvitav, käisime kohtades, kus ma polnud ise varem käinud. Õpilased koostasid mingeid mänge ja orienteerumisi ja olid abiks õpetajatele. Kindlasti oli ka välismaalastel iga päev huvitav näha Eestit ja orienteeruda vanalinnas ja Sütiste metsas. Mu lemmikpäev oli, kus iga riik valis mingi spordiala või mängu, et enda riiki tutvustada teistele. Ma leidsin endale uutest riikidest sõpru ja loodan, et näen neid veel kunagi. Oli väga meeldejääv ja tore kogemus.

Karina

 

Minu meelest oli kõik väga hästi korraldatud ainus asi, mis oleks võinud teisiti olla, oli reisi pikkus, mis oleks võinud olla pikem, samuti ka külaliste võõrustamisaeg.

Tristan

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

esimene postitus blogisse

Inspiratsioonipäev Hispaania Majas

Õpilaste arvamused viimase mobiilsuse kohta