õpilaste arvamus Hispaania mobiilsuse kohta

 

 Hispaania reis algas varajase ärkamisega. Seal võeti meid hästi vastu. Alguses sain väikese kultuurišoki. Mõtlesin, et kuhu ma nüüd tulnud oled ja isegi väike koduigatsus oli sees. Põhjus võis olla ka unepuudus, sain ju ainult 3h magada. Harjusin uute inimeste ja keskkonnaga järgmiseks hommikuks täiesti ära.  Minu pere, kus ma ööbisin, oli väga tore. Nad suhtlesid ja naersid palju. Tüdruku ema oli inglise keele õpetaja, tänu millele sain nii emaga kui ka tüdrukuga hästi läbi. Enamasti lapsevanemad inglise keelt ei rääkinud.  Oli asju, mida ma hispaanlaste kohta ei teadnud. Nad söövad iga toidukorra juurde saia. Nad kallistavad ja musitavad palju. Seda ma teadsin, aga ei uskunud, et seda tehakse nii palju. Nad olid lühikesed. Peaaegu kõik tüdrukud olid minust lühemad ja vanemad.  Mulle Hispaanias väga meeldis. Sain palju uusi sõpru ja õppisin mõistma hispaanlaseid ja nende kultuuri. Koju minemise hommikul tuli isegi pisar silma. See aeg läks liiga kiiresti ja kõik soovisid, et reis oleks kauem kestnud. 

Loreta 

Hispaania reis algas väga varakult ja esimese päeva hommikupoolse osa veetsimegi lennates. Hispaanias võeti meid väga hästi vastu, kõigil tundus olevat hea meel, et me kohale olime jõudnud. Alguses sai päris suure kultuurišoki. Inimesed olid seal väga erinevad ja ka toit ning kõik muu erines sellest, millega ma harjunud olen. Järgmiseks päevaks olin aga juba kõigega ära harjunud. Pere, kus ma ööbisin, oli väga tore ja võttis mu väga ilusasti vastu. Kogu pere oskas kasvõi natukenegi inglise keelt, seega suhtlemisprobleeme ei olnud. Hispaania kultuuri ja inimeste endi kohta õppisin ma kindlasti väga palju. Kõige huvitavam ja erinevam oli minu jaoks sealne toit, mis erines väga suuresti minu kodusest toidust. Hispaanlased ise on kõik väga sõbralikud kõigi vastu ja kindlasti kallistavad väga palju. Samuti tuli üllatuseks, kui lühikesed enamus neist olid. Kui Eestis olen ma kõigist oma sõpradest lühem, siis seal olin enamusest pikem. Üldiselt oli Hispaanias väga tore ja oleks tahtnud, et see reis oleks veidi kauem kestnud. Olen pärast Eestisse tagasi jõudmist oma sealse hosti paljude teiste Hispaanlastega edasi suhelnud. Samuti sain endale palju sõpru ka Taani ja Portugali õpilaste hulgast, kes olid samuti seal. Igal juhul jääb see reis mulle eluks ajaks meelde ja usun, et ka seal saadud sõbrad jäävad mulle veel kauaks alles.

Säde-Helis

Minu arvates oli see Hispaania reis fantastiline, Valencia on väga ilus koht ja kõik selle reisi juures meeldis mulle. Mul oli väga lõbus tänu Hispaania ja teiste riikide õpilastele ja kõik tegevused olid väga hästi korraldatud ja kõige parem asi selle juures oli see, et sa said kohtuda teiste õpilastega teistest riikidest ja leida palju uusi sõpru ja samal ajal õppida tundma Hispaania kultuuri ja keelt. Mul oli väga lõbus tänu oma võõrustajale Hispaanias, kes oli kõigi aegade parim võõrustaja! 

Ardo



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

esimene postitus blogisse

Õpilaste arvamused viimase mobiilsuse kohta

Inspiratsioonipäev Hispaania Majas