Õpilaste arvamused viimase mobiilsuse kohta

 Rebeca: hispaanlased olid änksad, söögil polnud maitset, saime laheda lusika, puid oli palju, lõpupidu oli parim, tantsisime, rongisõit oli tore.

Karl: kõik oli tore ja huvitav. Rongis oli väga väsitav olla. Kui kohale jõudsime, siis läksime kohe küla vaatama. Mängisime midagi ja käisime Taani üht suuremat linna vaatamas. Nägime Taani kooli, mis oli väga erinev Eesti koolidest. Muidu oli tore ja väga kogemusrikas reis.

Anete: Mulle meeldis Taani loodus. Oli äge selle Taani tüdrukuga. Kõige rohkem meeldis mulle Aalborgis käia, minigolfi mängida. Taanis oli teistmoodi toit, mis oli huvitav. Eriti kommid. Hosti pere ja ta ise ka olid väga toredad ja lahked. Oli ka äge näha Taani kooli, kuna see on Eesti koolist erinev. Samuti oli tore näha hosti klassi. Äge oli teiste inimestega koos aega veeta. Oli huvitav näha, kui palju seal jalgrattaga sõideti, kuigi ma ise sõita ei oska.

Reimo: kõik oli üpriski vinge. Ma arvasin algul, et minu host on minuga, aga ei olnud. Metsas oli lahe, kui me mängisime Taani pesapalli. See küla, mis oli mere ääres, oli huvitav ja teistsugune. Skorping oli metsaküla/linn. See kool seal oli lahe, nad said käia vahetunnis väljas.

Karl-Robert: kõik oli väga tore. Käisime minigolfi mängimas, sõitsime rattaga järve äärde ja tegime suppi, sõitsime rongiga linna ja saime olla seal natuke omapead. Taani sõites me pidime rongis mitu korda ümber istuma, mis oli päris huvitav. Ühel õhtul me käisime enda hostiga järve ääres saunas ja ujumas. Mulle meeldis käia ka vabal ajal noortekeskuses, kus me saime kõik koos olla ja niinimetatud Taani parimat pitsat süüa.

Sandra: esimene asi, mis silma jäi, oli loodus. Seda nägin kõige rohkem, kui käisime minigolfi mängimas. Hiljem läksime orienteeruma koos Taani hosti pere ja mõne muuga. See oli tore ja seal nägin ka palju loodust. Rattaga sõitmine ja lõkke tegemine oli ka lahe. Mulle meeldis, kuidas kõik oli väga lähedal ja kiiresti sai rattaga kohale jõuda. Lõpuõhtu oli väga emotsionaalne ja sain palju uusi sõpru. Aalborgis oli väga tore ja mulle meeldis teistega koos olla. Host ja tema pere oli väga tore. Sain ka tüüpilisi Taani toite proovida ja need meeldisid. Tore oli ka pärast kooli tegevusi koos midagi teha. Jäin väga rahule. Vahepeal oli igav, aga muidu oli äge.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

esimene postitus blogisse

Inspiratsioonipäev Hispaania Majas